понедельник, 6 февраля 2017 г.

2 клас Урок 55

Ask friends about sports     Спитай друзів про спорт


Фея Дінь-Дінь цікавиться: What sport games do you play in winter?” (У які спортивні ігри ти граєш взимку?) “I like to play hockey. And you?” (Я люблю грати у хокей. А ти?)  I dont. like to ski.” (Я ні. Я люблю кататися на лижах.)



Розповідаємо, як розважаємося влітку та взимку (впр.2):

      I like to swim in summer. (Я люблю плавати влітку.)
      I can play hockey in winter. (Я можу грати у хокей взимку.)

Пісенька “Do you like to slide?” (Ти любиш спускатися з гірки?) допоможе нам запамятати питання, заперечні  та стверджувальні речення про свої захоплення:

      Do you like to slide? (Ти любиш спускатися з гірки?)
      Do you like to swing? (Ти любиш качатися?)
      I don’t like to slide. ( Я не люблю спускатися з гірки.)
      I don’t like to swing. (Я не люблю качатися.)
      Im a music person. (Я музична людина.)
      I like to sing. (Я люблю співати.)

Зверніть увагу на те, що у заперечних та питальних реченнях зявився помічник do (для всих осіб та чисел, окрім 3 особи однини): I dont like to slide. Do you like to slide? А у стверджувальному реченні його немає: I like to sing.

У впр. 4, 5 та 6 вчимося складати загальні (починаються з дієслова, потребують коротку і повну відповідь: Do you like to play football? – Yes, I do. I play football in autumn.) та спеціальні питання (починаються з питальних слів (What), потребують повну відповідь): And what do you play in winter? – Then I play hockey in my free time.):

     Do you like to sing? (Ти любиш співати?)
     What sport games do you play in winter? 
     (У які спортивні ігри ти граєш взимку?)  
     Do you like to ride a bike? (Ти любиш кататися на велосипеді?)
     Do we like to jump with a skipping rope? 
     (Ми любимо стрибати на скакалці?)
     Do they play hockey in winter? (Вони грають у хокей взимку?)
     What do you play in autumn? (У що ти граєш (ви граєте) восени?)
     What do you like to do in your free time? 
     (Що ти полюбляєш робити у вільний час?)
     What do they do in winter? (Що вони роблять взимку?)

Складаємо питання, на які можна давати подані у вправі 7 відповіді:

    Do you like to play hockey? - No, I don’t.
    Do you like to play football? – Yes, I do.
    What sport games do you play in winter. – I play hockey in winter.

Комментариев нет:

Отправить комментарий