среда, 22 февраля 2017 г.

2 клас Урок 64

Toys    Іграшки

Talk about а new toy   Поговоримо про нову іграшку

Починаємо ще одну цікаву тему. Вона, безумовно, дуже важлива, бо іграшки оточують дитину з перших днів народження. І настав час розповідати про своїх улюбленців англійською мовою.

Енді святкує свій День народження і отримує багато подарунків. Його друг завітав на свято, і вони розмовляють про подарунки: “Happy birthday, Andy. Here is a new toy for you.” (З Днем народження, Енді. Ось нова іграшка для тебе.) 


- It’s a space robot! Oh, I love it! Thank you so much! 
    (Це космічний робот! О, він мені дуже подобається! Дуже дякую!) 
- Now you can play space games. (Зараз ти можеш грати у космічні ігри.) 
- Let’s play together! (Давай грати разом.)

Розповідаємо про інші подарунки, які Енді отримав на свій День народження (впр.2):

Here is a new toy for Andy. (Ось нова іграшка для Енді.) It’s a train (ship/ lorry/ car). (Це потяг (корабель/вантажівка/ машина).) Now he can play games. (Зараз він може грати у ігри.)

У впр.3 є віршик “А new toy” (Нова іграшка), який допоможе навчитися розповідати про свій День народження та подарунки, які отримав:

           This is my birthday. (Це мій День народження.)
           I’ve got a new toy. (У мене (Я маю) нова іграшка.)
           I can play space games. (Я можу грати у космічні ігри.)
           I am a happy boy. (Я щасливий хлопчик.)

А вправа 4 підказує нам назви інших іграшок, які ми можемо отримати на свято. Тож складаємо з ними речення: а computer game (комп’ютерна гра), a space robot (космічний робот), a toy train (іграшковий потяг), a doll fairy (лялькова фея)

Повторюємо читання голосних а, і у відкритому складі (читаємо, як в алфавіті) (впр.5):  a – [ei], I – [ai].

А у 6 вправі читаємо подяку  Енді своєму другові Гаррі:

Dear Harry, (Дорогий Гаррі)
Thank you so much for your present!  (Дуже дякую за твій подарунок.) I love my new toy. (Мені дуже подобається моя нова іграшка.) The space robot can fly. (Космічний робот може літати.)  I like to play space games. (Я полюбляю грати у космічні ігри.) Please, come and play with me. (Будь ласка, приходь та пограємо разом.)

Подібні речення пишемо про себе та своїх друзів.(впр.7)

I have got a new toy. It’s a space robot. My friends have got new toys. We can play together.

Комментариев нет:

Отправить комментарий