среда, 8 февраля 2017 г.

2 клас Урок 56

Talk about your friends’ free time    Поговоримо  про вільний час друзів

Венді та брати бажають більше знати про свого нового друга і питають Дінь – Дінь: "Please, tell us about Peter Pan and his free time.”  (Будь ласка, розкажи нам про Пітера Пена та його вільний час.) “He likes to play computer games.” (Він любить грати у комп'ютерні ігри.) “What about TV?”  (А як щодо телевізора?) “He doesn’t like to watch TV at all.” Він зовсім не любить дивитися телевізор.)


Наспів “Me and my friends” (Я і мої друзі) допоможе нам навчитися розповідати про свої захоплення та порівнювати їх із захопленнями друга:

  I play football – he plays ball. (Я граю у футбол – він грає з мячем.)
  I watch TV – he doesn’t like it at all. (Я дивлюся телевізор – він це зовсім не любить.)
  I like to swing – he likes to ride a bike. (Я люблю качатися – він любить кататися на велосипеді.)
  I’m friends with Denis – and he’s friends with Mike. (Я дружу з Денісом – він дружить з Майком.)

У впр. 4 розповідаємо про вільний час друга (подруги):

- Please, tell us about his (her) free time. (Будь ласка, розкажи нам про його (її) вільний час.) 
- He (She) likes to play computer games in the evening. He (She) doesn’t like to watch TV at all.
(Він (Вона) любить грати у компютерні ігри ввечері. Він (Вона) не любить дивитися телевізор зовсім.)

Зверніть увагу на те, що коли ми розповідаємо про одну людину (3 особа однини - він, вона, воно), до дієслова або до помічника у наших реченнях причепиться суфікс –s, або –еs. Це суфікс – зрадник, який буде бігати від дієслова до помічника (He (She) likes...- He (She) doesn’t like…) і буде з'являтися у реченні тільки один раз. Він також причепиться до помічника і у питальному реченні: Does the boy like… ?)

Запам'ятайте іще один цікавий момент: в англійській мові іде закріплений порядок слів у реченні: 

Підмет (хто або що?) + присудок (що робить?) + додаток + обставина (як? де? коли?...)

             He (She) doesn’t like to watch TV at all.

У нашій мові ми можемо переставляти слова за нашим бажанням: "Він (Вона) не любить дивитися телевізор зовсім." Або: "Він (Вона) зовсім не любить дивитися телевізор." Звертайте на це увагу при побудові англійських речень!

Читаємо впр.5

    My friend plays football in his free time. 
    (Мій друг грає у футбол у свій вільний час.)
    Peter Pan likes to play computer games. 
    (Пітер Пен любить грати у комп'ютерні ігри.)
    She reads books in her free time. 
    (Вона читає книжки у свій вільний час.)
    Peter Pan doesn’t like to watch TV at all. 
    (Піпер Пен зовсім не любить дивитися телевізор.)
    My friend doesn’t play hockey in winter. 
    (Мій друг не грає у хокей взимку.)
    Ding – ding doesn’t like to slide. 
    (Дінь – Дінь не любить спускатися з гірки.)

Впр 6. Читаємо та порівнюємо вільний час Пітера Пена та Дінь – Дінь:

  Ding –ding likes to watch TV in the evening. 
  (Дінь –Дінь любить дивитися телевізор ввечері.) 
  She doesn’t play computer games at all. 
  (Вона зовсім не грає у комп*ютерні ігри.) 
  She plays tennis and badminton in her free time. 
  (Вона грає у теніс та бадмінтон у свій вільний час.)

Впр. 7 Вчимося розповідати про захоплення друга, перетворюючи речення за зразком:

I like to jump with a skipping rope. (Я люблю стрибати зі скакалкою.) 
   Wendy likes to jump with a skipping rope. (Венді любить стрибати зі скакалкою.)
I don’t like to slide. (Я не люблю ковзати.) 
   Michael doesn’t like to slide. (Майкл не любить ковзати.)
I like to swing. (Я люблю качатися.)  
   He likes to swing. (Він любитькачатися.)
I like to play hockey in winter. (Я люблю грати у хокей взимку.)
   John likes to play hockey in winter. (Джон любить грати у хокей взимку.)

Подібні речення можна складати і записувати з друзями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий