понедельник, 13 февраля 2017 г.

2 клас Урок 58

Describe your free time on weekdays   Опиши свій вільний час у робочі дні

Пітер Пен розповідає: “I play on Monday.” (Я граю у понеділок.) Венді продовжує: “And I ride a bike on Tuesday.”  (А я катаюся на велосипеді у вівторок.) "And Ding-Ding sings on Wednesday.” (А Дінь – Дінь співає у середу.)
Настав час вивчити дні тижня. Пам'ятаємо, що ми починаємо називати дні тижня з понеділка, а англійці – з неділі: Sunday (неділя), Monday (понеділок), Tuesday (вівторок), Wednesday (середа), Thursday (четвер), Friday (п'ятниця), Saturday (субота). Зверніть також увагу на те, що англійські дні тижня (як і місяці) завжди пишуться з великої літери!

Впр. 2. Доповнюємо речення про справи героїв за малюнками. А віршик впр.3 "On Weekdays ” допоможе запам'ятати дні тижня та різні розваги:

           Play on Monday, (Грай у понеділок)
           Ride on Tuesday, (Катайся  у вівторок)
           Sing on Wednesday, (Співай у середу)
           Swing on Thursday, (Качайся у четвер)
           Slide on Friday (Котися (з гірки) у п'ятницю)
           Oh, what fun! (О! як весело!)

Читаємо слова з 3 типом складу (голосна + r) (впр 5):  u+r=ur, e+r=er [3:]
Читаємо розповідь Джона про улюблені заняття та показуємо на малюнках (впр.6):

    I’m John. I like to play. I play computer games on Monday and Thursday.
    (Я джон. Я люблю грати. Я граю у комп’ютерні ігри у понеділок та четвер.)
    My brother Michael likes to play football on Wednesday.
    (Мій брат Майк любить грати у футбол у середу.)
    My sister Wendy rides a bike on Tuesday and Friday. 
    (Моя сестра Венді катається на велосипеді у вівторок та п’ятницю.)
    We have fun. (Ми розважаємося!)
    
Вправу 7 ми усно робили на уроці, а вдома можна самостійно письмово складати речення з поданих слів. Зразків у підручнику багато!

    We like to dance.
    Peter plays football in the park.
    Wendy rides a bike on Tuesday.

Зверніть увагу на побудову англійських речень: 

підмет (хто?) + присудок (що робить?) + додаток (що? кого?) + обставина (де? коли?...)

Комментариев нет:

Отправить комментарий