Давай розпитаємо, кому що належить
Вовк дізнався про поросят і вирішив їх з’їсти. Він підійшов до першого будинку і питає: “Whose house is this?” (Чий це будинок?) Злякане порося відповідає: “It’s mine.” (Мій.) “May I come in?” (Можна увійти?) “No, you can’t.” (Ні, не можна.)
Зверніть на вживання займенникa my - mine (мій). Якщо за займенником є іменник, ми беремо my, а якщо іменника немає, то вживаємо mine.
У впр.2 читаємо наспів “Whose house is this?” (Чий це будинок?) і продовжуємо його, використовуючи інші матеріали, з яких поросята побудували свої будинки:
Whose house is this? (Чий це будинок?)
This house of straw (sticks / bricks)? – It’s mine.
(Цей будинок із соломи (паличок / цегли)? – Мій.)
На малюнках впр. 3 ми бачимо різні будинки. Уявляємо себе казковим героєм і питаємо, чий це будинок:
Whose house is this? (Чий це будинок?) This house of straw (sticks / bricks)? (Цей будинок із соломи (паличок / цегли)?
Читаємо запитання та даємо свої відповіді (впр. 4):
May I come in? – Yes, you may. (Можна увійти? – Так, можна.)
May I take your book? - Yes, you may. (Можна я візьму твою книжку увійти? – Так, можна.)
May I have a walk? - No, you may not. (Можна піду на прогулянку? - Ні, не можна.)
May I go home? - No, you may not. (Можна я піду додому? Ні, не можна.)
Питаємо, чиї речі знаходяться на парті і питаємо дозволу їх взяти (впр. 5):
Whose book is this? It’s mine. (Чия це книжка? – Моя.)
May I take your book? – Yes, you may. / No, you may not.
(Можна я візьму твою книжку. – Так, можна./ Ні, не можна.)
Скажи друзям, які речі належать тобі. (впр.6), а також можна написати подібні речення (впр.7):
This is a book (schoolbag / computer / copy – book/…) It’s mine.
(Це книжка (портфель / комп’ютер / зошит/…). Вона моя.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий