среда, 17 мая 2017 г.

1 Клас Урок 97

Давай розпитаємо, кому що належить


Вовк дізнався про поросят і вирішив їх з’їсти. Він підійшов до першого будинку і питає: “Whose house is this?” (Чий це будинок?)  Злякане порося відповідає: “It’s mine.” (Мій.) “May I come in?” (Можна увійти?) “No, you can’t.” (Ні, не можна.)


Зверніть на вживання займенникa my - mine (мій). Якщо за займенником є іменник, ми беремо my, а якщо іменника немає, то вживаємо mine.

У впр.2 читаємо наспів “Whose house is this?” (Чий це будинок?) і продовжуємо його, використовуючи інші матеріали, з яких поросята побудували свої будинки:

    Whose house is this? (Чий це будинок?)
    This house of straw (sticks / bricks)? – It’s mine.
      (Цей будинок із соломи (паличок / цегли)? – Мій.)

На малюнках впр. 3 ми бачимо різні будинки. Уявляємо себе казковим героєм і питаємо, чий це будинок:

Whose house is this? (Чий це будинок?) This house of straw (sticks / bricks)? (Цей будинок із соломи (паличок / цегли)?

Читаємо запитання та даємо свої відповіді (впр. 4):

    May I come in? – Yes, you may. (Можна увійти? – Так, можна.)     
    May I take your book? - Yes, you may(Можна я візьму твою книжку увійти? – Так,       можна.)
    May I have a walk? - No, you may not. (Можна піду на прогулянку? - Ні, не можна.)
    May I go home? - No, you may not. (Можна я піду додому? Ні, не можна.)

Питаємо, чиї речі знаходяться на парті і питаємо дозволу їх взяти (впр. 5):

    Whose book is this? It’s mine. (Чия це книжка? – Моя.)
    May I take your book? – Yes, you may. / No, you may not. 
      (Можна я візьму твою книжку. – Так, можна./ Ні, не можна.)

Скажи друзям, які речі належать тобі. (впр.6), а також можна написати подібні речення (впр.7):

    This is a book (schoolbag / computer / copy – book/…) It’s mine.
      (Це книжка (портфель / комп’ютер / зошит/…). Вона моя.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий