пятница, 12 мая 2017 г.

2 Клас Урок 92

Talk about your day      Поговоримо про твій день

У першому семестрі ми вже розмовляли про ранок і про те, що ми зазвичай робимо. Повторюємо матеріал і ставимо питання про дії вранці, вдень і ввечері. Тато Бетті питає доньку: “What do you usually do in the morning?” (Що ти зазвичай робиш вранці?) “I have breakfast and go for a walk.” (Я снідаю і йду гуляти.) “And what do you do in the afternoon?” (А що ти робиш вдень?) “I play games in the garden. I read books.” (Я граю в ігри вдень. Я читаю книжки.)


Розповідаємо про свій день (впр.2):

    I read books in the morning. (Я читаю книжки вранці.)
    I play computer games in the afternoon. (Я граю у комп’ютерні ігри вдень.)
    I watch TV in the evening.  (Я дивлюся телевізор ввечері.)

У впр.3 є малюнки, які допоможуть нам розповісти про свій ранок, день і вечір:

    Every morning I wash my face, do my hair and have breakfast.
      (Щоранку я вмиваюсь, укладаю волосся і снідаю.)
    Every afternoon I eat an apple. (Вдень я їм яблуко.)
    Every day I play football. (Щодня я граю у футбол.)
    Every evening I watch TV. (Щовечора я дивлюся телевізор.)

Спілкуємося з друзями, питаємо, що вони зазвичай роблять протягом дня (впр.4):

    What do you usually do in the morning? (Що ти зазвичай робиш вранці?) 
           – I usually have breakfast and go to school in the morning.
             (Я зазвичай снідаю і йду до школи вранці.) 

Читаємо речення впр.5 і показуємо, коли це відбувається:

    I take my dog for a walk. (Я беру свого песика на прогулянку.)
    I clean my teeth. (Я чищу зуби.)
    I play computer games. (Я граю у комп’ютерні ігри.)
    I play football with my friends. (Я граю у футбол з друзями.)
    I watch TV. (Я дивлюся телевізор.)
    I read books. (Я читаю книжки.)

Читаємо текст і кажемо, що маємо спільного з Тарасом (впр. 6):

About Taras
I am from Ukraine. I live in a small village. I go to school every morning on week days. I usually help my parents in the afternoon. Then I play with my friends. I like to play computer games or read books in the evening. I visit my relatives at the weekend.

Про Тараса
Я з України. Я живу у маленькому селі. Я ходжу до школи щоранку у робочі дні. Я зазвичай допомагаю батькам вдень. Потім я граю з друзями. Я люблю грати у комп’ютерні ігри або читаю книжки ввечері. Я відвідую своїх родичів у вихідні.

А з друзями можна написати про те, що робимо протягом дня (впр.7):

    I have breakfast, do my hair and go to school in the morning.
    I read books and play football in the afternoon.
    I use my computer in the evening.

У друкованому зошиті ми зустрічаємо речення з цілили годинами:

     It's 5 o'clock. (5 година.)

Зверніть увагу на літери у вправі в). Це використовується у країнах Європи, коли добу ділимо на 2 частини по 12 годин. На годинниках ви можете побачити:

    a.m - до полудня (з 12 ночі до 12 дня);
    p.m. - після полудня (з 12 дня до 12 ночі)

   a.m    It's 2 o'clock. (It's 2 a.m.) - 2 година ночі.
   11 a.m  It's 11 o'clock. (It's 11 a.m.) - 11 година ранку.
   4 p.m.   It's 4 o'clock. (It's 4 p.m.) - 4 година дня.
   8 p.m.   It's 8 o'clock. (It's 8 p.m.) - 8 година вечора.

Комментариев нет:

Отправить комментарий