Talk about your day Поговоримо про твій день
У першому семестрі ми вже розмовляли про ранок і про те, що ми зазвичай робимо. Повторюємо матеріал і ставимо питання про дії вранці, вдень і ввечері. Тато Бетті питає доньку: “What do you usually do in the morning?” (Що ти зазвичай робиш вранці?) “I have breakfast and go for a walk.” (Я снідаю і йду гуляти.) “And what do you do in the afternoon?” (А що ти робиш вдень?) “I play games in the garden. I read books.” (Я граю в ігри вдень. Я читаю книжки.)
Розповідаємо про свій день (впр.2):
I read books in the morning. (Я читаю книжки вранці.)
I play computer games in the afternoon. (Я граю у комп’ютерні ігри вдень.)
I watch TV in the evening. (Я дивлюся телевізор ввечері.)
У впр.3 є малюнки, які допоможуть нам розповісти про свій ранок, день і вечір:
Every morning I wash my face, do my hair and have breakfast.
(Щоранку я вмиваюсь, укладаю волосся і снідаю.)
Every afternoon I eat an apple. (Вдень я їм яблуко.)
Every day I play football. (Щодня я граю у футбол.)
Every evening I watch TV. (Щовечора я дивлюся телевізор.)
Спілкуємося з друзями, питаємо, що вони зазвичай роблять протягом дня (впр.4):
What do you usually do in the morning? (Що ти зазвичай робиш вранці?)
– I usually have breakfast and go to school in the morning.
(Я зазвичай снідаю і йду до школи вранці.)
Читаємо речення впр.5 і показуємо, коли це відбувається:
I take my dog for a walk. (Я беру свого песика на прогулянку.)
I clean my teeth. (Я чищу зуби.)
I play computer games. (Я граю у комп’ютерні ігри.)
I play football with my friends. (Я граю у футбол з друзями.)
I watch TV. (Я дивлюся телевізор.)
I read books. (Я читаю книжки.)
Читаємо текст і кажемо, що маємо спільного з Тарасом (впр. 6):
About Taras
I am from Ukraine. I live in a small village. I go to school every morning on week days. I usually help my parents in the afternoon. Then I play with my friends. I like to play computer games or read books in the evening. I visit my relatives at the weekend.
Про Тараса
Я з України. Я живу у маленькому селі. Я ходжу до школи щоранку у робочі дні. Я зазвичай допомагаю батькам вдень. Потім я граю з друзями. Я люблю грати у комп’ютерні ігри або читаю книжки ввечері. Я відвідую своїх родичів у вихідні.
А з друзями можна написати про те, що робимо протягом дня (впр.7):
I have breakfast, do my hair and go to school in the morning.
I read books and play football in the afternoon.
I use my computer in the evening.
У друкованому зошиті ми зустрічаємо речення з цілили годинами:
It's 5 o'clock. (5 година.)
Зверніть увагу на літери у вправі в). Це використовується у країнах Європи, коли добу ділимо на 2 частини по 12 годин. На годинниках ви можете побачити:
a.m - до полудня (з 12 ночі до 12 дня);
p.m. - після полудня (з 12 дня до 12 ночі)
2 a.m It's 2 o'clock. (It's 2 a.m.) - 2 година ночі.
11 a.m It's 11 o'clock. (It's 11 a.m.) - 11 година ранку.
4 p.m. It's 4 o'clock. (It's 4 p.m.) - 4 година дня.
8 p.m. It's 8 o'clock. (It's 8 p.m.) - 8 година вечора.
Комментариев нет:
Отправить комментарий