понедельник, 22 мая 2017 г.

2 клас Урок 101

Talk about your new hobbies      Поговоримо про нові захоплення 


Ми вже розповідали про захоплення. Додаємо ще декілька. Бетті розмовляє з принцем: “I can’t roller-skate well.” (Я не може кататися на роликах добре.) “Try it again.” (Спробуй знову.) “Teach me, please.” Навчи мене, будь ласка.) “With pleasure.” (З задоволенням.)


Віршик впр.2 “New hobbies” допоможе вивчити нові захоплення:

    It’s time for new hobbies.                            Час для нових захоплень.
    Skateboard and scooter,                              Скейт та самокат,
    Roller-skate and computer.                          Ролики та комп’ютер.
    Let’s try, let’s try.                                        Давай (те) спробуємо.

Спілкуємося з друзями (впр.3):

I can skateboard (roller-skate) a little now. It’s my new hobby. I can teach you.
(Я можу кататися на скейті (на роликах) трохи зараз. Це моє нове захоплення. Я можу навчити тебе.) 

Дивимося на малюнки впр.4 і розповідаємо про захоплення дітей:

- The girl loves to ride a scooter. (Дівчина полюбляє кататися на самокаті.)
- Of course, she can’t ride well. (Звичайно, вона не може кататися добре.)
- But she tries it again. (Але вона пробує знову.)

- Peter Pan loves to roller-skate. (Пітер Пен полюбляє кататися на роликах.)
- Of course, he can’t roller-skate well. (Звичайно, він не може кататися на роликах добре.)
- But he tries it again. (Але він пробує знову.)

Спілкуємося з другом (впр.5):

- What is your new hobby? (Яке твоє нове хобі?)
- I love to roller-skate. (Я люблю кататися на роликах.)
- Can you roller-skate well? (Ти можеш кататися на роликах добре?)
- I can’t, but I try. (Не можу, але намагаюся.)

Читаємо текст впр.6 і розповідаємо про захоплення дітей:

               New summer hobbies      (Нові літні захоплення)

Summer is time for new hobbies. Bob can skateboard a little now. Alice can’t roller-skate well, but she tries it again. Taras loves to ride his new scooter. The children have a lot of fun in August.

Літо – це час для нових хобі. Боб може трохи кататися на скейті зараз. Еліс не може кататися на роликах добре, але вона пробує (робити це) знову. Тарас полюбляє кататися на своєму новому самокаті. Діти багато розважаються у серпні.

Пишемо з друзями  про свої захоплення (впр.7):

Roller-skating is my new hobby. I can roller-skate well. I can teach you.
(Катання на роликах – моє нове захоплення. Я можу кататися на роликах добре. Я можу навчити тебе.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий