пятница, 19 мая 2017 г.

2 клас Урок 99

Describe the start of summer     Опиши початок літа 

Наблизилася найкраща пора року Summer (Літо). Незабаром закінчуються заняття у школі, і всі діти будуть протягом 3 місяців насолоджуватися прекрасною погодою і відпочинком.
Принц та Бетті вийшли на прогулянку. Дівчина радісно каже: “Nice and hot this morning!” (Прекрасний та спекотний цей ранок!) “I love summer mornings.” (Я люблю літні ранки.) “Let’s have a swim in the river.” (Давай поплаваємо у річці.) “Great!” (Чудово!)

Читаємо віршик  впр.2 "June" (Червень)

     June brings summer,                    Липень приносить літо,
     End of school.                              Кінець школи.
     Of nice hot weather                      Гарною спекотною погодою
     The days are full.                         Наповнені дні.

Розповідаємо про те, що робимо влітку (впр.3):

     I can bathe in the sun in summer. (Я можу загоряти влітку.) 
     We can swim in the river in hot weather. (Ми можемо плавати у річці у спекотну            погоду.)
     Children can play in the yard in June. (Діти можуть грати на подвір’ї у червні.) 

Опишемо погоду влітку на малюнку стор.145 (впр.4):

    It’s hot and sunny in summer. We can sunbathe in June. I love to swim in the river.
    (Спекотно і сонячно влітку. Ми можемо  загоряти у червні. Я люблю плавати у            річці.)

Спілкуємося з друзями про літо (впр.5):

- Do you like summer? (Ти любиш літо?)
- Sure. June is my favourite time. (Звичайно. Червень – мій улюблений час.)
- What do you like to do in the morning? (Що ти любиш робити вранці.)
- I like to swim in the river. (Я люблю плавати у річці.)
- Where can you go in the afternoon? (Куди ти можеш піти вдень?)
- I can go to the park. (Я можу піти у парк.)

Читаємо розповідь та показуємо на малюнках впр.6:

It is summer now. It is my favourite season. The weather is nice and hot. I like to play at the river in June. My friends and I bathe in the sun in the morning. We like to swim in the river. We can play ball in the afternoon. I like to sit under a tree and read a book in the park.

Зараз літо. Це моя улюблена пора року. Погода чудова і спекотна. Я люблю грати біля річки у червні. Мої друзі і я загоряють вранці. Ми любимо плавати у річці. Ми можемо грати з м’ячем вдень. Я полюбляю сидіти під деревом і читати книжку  у парку. 

Пишемо про погоду і вільний час влітку (впр.7):

It is nice and hot in June. (Гарно і спекотно у червні.) I like to play ball in the morning. (Я полюбляю грати з м’ячем вранці.) I can swim in the afternoon. (Я можу плавати в річці вдень.) My friends and I play in the yard in the evening. (Мої друзі і я грають на подвір’ї ввечері.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий