суббота, 6 мая 2017 г.

2 Клас Урок 90

About myself      Про себе

Цю цікаву тему ми будемо вивчати з героями відомого сюжету "Красуня і Чудовисько". Фільм запрошує нас у зачарований замок, прихований у гущавині темного чарівного лісу. Його господар - жахливе Чудовисько, якого всі бояться і ненавидять. Лише найпрекрасніша і смілива дівчина в світі на ім'я Белль здатна розгадати таємницю страшного, а насправді дуже нещасного господаря замку і зруйнувати чари, що прирекли його на вічне перебування y шкурі страшного звіра.


Introduce yourself   Представ себе

Герої відомого мультфільму допоможуть нам навчитися представлятися, ставити питання та знайомитися. Чудовисько бачить у своєму замку незнайому красуню і здивовано питає: “Who are you?” (Хто ти?) “My name is Betty.” (Мене звуть Бетті (Бель).) “Where are you from, Betty?” (Звідки ти, Бетті?) “I live in а village.” (Я живу у селі.) “How old are you?” (Скільки тобі років?) “I am eighteen.” (18).

Спілкуємося з казковим героєм  (впр.2):

-  Who are you?  – I am Betty. (My name is Betty.) 
       (Хто ти? - Мене звуть Бетті (Бель).)
-  Where are you from?   - I live in a village, with my father. 
      (Звідки ти, Бетті? - Я живу у селі, з татом.) 
 -  How old are you?  - I am eighteen.
      (Скільки тобі років? - (Мені) 18.).

А тепер опишемо Чудовисько, використовуючи слова впр.3:

It is the Beast. (Це Чудовисько.) It lives in a palace.(Воно живе у палаці.) He is twenty.(Йому 20 років.) He has got no family.(У нього немає сімї.) 

Розповідаємо про себе за зразком попередніх вправ (впр.4):

My name is Ann. (Мене звуть Аня.) I am eight. (Мені 8 років.) I live in Ukraine. (Я живу в Україні.) I have got a mother, a father and a brother. (У мене є мама, тато і брат.)

У впр.5 є 3 малюнки. Читаємо речення, показуємо, про кого з героїв йдеться: 
My name is Bob. I live in London, with my family. I am seven.               (Picture 2)
(Мене звуть Боб. Я живу у Лондоні, зі своєї сім’єю. Мені  7 років.       (Малюнок 2)

My name is Alice. I live in America, with my mother and brother. I am eight.   (Picture 1)
(Мене звуть Еліс. Я живу в Америці, зі своєї мамою та братом. Мені 8 років.                                                                                                                          (Малюнок 1)

My name is Taras. I am from Ukraine. I live in a village, with my granny. I am nine.                                                                                                                  (Picture 3)
(Мене звуть Тарас. Я з України. Я живу у селі зі своєї бабусею. Мені 9 років.                                                                                                                        (Малюнок 3)

Читаємо текст про хлопчика і розповідаємо про себе за зразком (впр.6):

About myself
My name is Bob. I am seven. I am from Great Britain. I live in London. I have got a mother, a father and a sister. We are happy together. And you?

Про себе
Мене звуть Боб. Мені  7 років. Я з Великої Британії. Я живу у Лондоні. У мене є мама, тато і сестра. Ми щасливі разом. А ти?

Комментариев нет:

Отправить комментарий