суббота, 13 мая 2017 г.

2 Клас Урок 93

Talk about your school life      Поговоримо про шкільне життя


Красуня Бетті дуже добра та співчутлива. Вона прагне навчити Чудовисько правильно писати. Дівчина каже: “Let’s learn. Open your copybook and write letters.” (Давай вчитися. Відкрий зошит та пиши літери.) Старанно виводячи літери, він питає: “Is it right?” (Правильно?) “That’s good. Now you can read a story.” (Добре. Зараз ти можеш почитати історію.) “With pleasure.” (З задоволенням.)


Ми виконуємо подібні дії на уроках і можемо розповісти про навчання (впр.2):

    I learn to write letters (to read/ to count/to draw/…).
      (Я вчуся писати літери (читати / рахувати / малювати/…)

На малюнках впр.3 ми бачимо учнів та вчителя у школі. Описуємо малюнки, розповідаємо, що робимо у школі:

    I put copybooks into my schoolbag every morning. 
       (Я складаю зошити у портфель щоранку.)
    I count every day. (я рахую щодня.)
    I write an exercise every afternoon. (Я пишу вправу щодня.)
    I read every day. (Я читаю щодня.)
    I look at the blackboard every lesson. 
       (Я дивлюся на дошку на кожному уроці.)

Спілкуємося з другом про школу (впр.4):

    - Let’s learn. Writе letter C. (Давай вчитися. Напиши літеру С.) 
    - Is it right? (Правильно?)
    - That’s good. Now let’s read a story. 
        (Добре. Зараз давай почитаємо історію.) 
    -  With pleasure. (З задоволенням.)

Читаємо речення впр.5 і демонструємо, як ми це робимо:

    I like to learn. I can write well. (Я люблю вчитися. Я можу писати добре.)
    I like to draw at school. I can draw nice pictures. 
      (Я люблю малювати у школі. Я можу малювати гарні малюнки.)
    I can count well. I know numbers. (Я можу рахувати добре. Я знаю числа.)

Читаємо текст впр.6 і порівнюємо зі своєю школою:

My school
This is my school, big and nice. It is in London. I go to school every morning. I like to learn there. We read, write and count. I can tell stories well. 
                                                                                          Bob

Моя школа
Це моя школа, велика та гарна. Вона у Лондоні. Я хожу до школи щоранку. Я люблю вчитися там. Ми читаємо, пишемо і рахуємо. Я можу розповідати історії добре.
                                                                                          Боб 

А вдома пишемо листа Бобу про себе і свою школу (впр.7):

Dear Bob,
We go to school every morning, too. My school is big and nice. It is in Myrnograd. I like to learn. We read, write, draw and count. I can tell stories well, too.
                                         Yours, Ann

Дорогий Бобе,
Ми ходимо до школи вранці також. Моя школа велика і гана. Вона у Мирнограді. Я люблю вчитися. Ми читаємо, пишемо, малюємо і рахуємо. Я також можу розповідати історії добре.
                                         Енн

Комментариев нет:

Отправить комментарий