понедельник, 15 мая 2017 г.

2 Клас Урок 94

Talk about your free time       Поговоримо про твій вільний час

Чудовисько виявилося зачарованим принцем. Тільки той, хто розтопить лід у його серці  і зможе полюбити його таким, який він є, зможе повернути йому людський вигляд. Але, щоб врятувати господаря зачарованого замку, Белль довелося виступити проти всіх: адже жителі її села, підбурювані злобним мисливцем Гастоном, хотіли погубити горде й добре Чудовисько... 


І ось ця довгоочікувана мить настала: чари зруйновані і принц знову став гарним. Він радісно пропонує: “Let’s go to the park.” (Давай підемо у парк.) Дівчина погоджується: “With pleasure. I like to slide a lot.” (З задоволення. Я дуже люблю ковзатися.) “And I can ride a bike there.” (А я можу покататися на велосипеді там.) “Then we can swing together.” (Потім ми можемо качатися разом.) “How lovely!” (Як гарно!)

Розповідаємо про своє дозвілля та свої уподобання (впр.2):

    I like to slide a lot. I can ride a bike well.
      (Я дуже люблю ковзатися. Я можу кататися на велосипеді добре.)

Дивимося на малюнки впр.3 і кажемо, куди ходять діти, що вони полюбляють і що вони можуть робити:

    The children go to the park. They like to ride bikes. They can play badminton.
     (Діти ходять у парк. Вони полюбляють їздити на велосипедах. Вони можуть грати         у бадмінтон.)
    The children go to the zoo. They like animals. They can see jungle animals and take          photos with them.
      (Діти ходять у зоопарк. Вони полюбляють тварин. Вони можуть побачити тварин         джунглів і сфотографуватися з ними.)

Спілкуємося з друзями, розпитуємо про їхні уподобання і пропонуємо відпочивати разом (впр.4):

    - What can you do in your free time? – I like to ride a bike a lot. And you?
    (Що ти можеш робити у свій вільний час? – Я люблю кататися на велосипеді. А           ти?)
    - I can play football and slide. (Я можу грати у футбол і ковзатися.)
    - Let’s play together. (Давай грати разом.)

Читаємо речення впр.5 і показуємо ці дії на малюнках:

    I like to slide in the park a lot. (Я дуже люблю ковзатися у парку.)
    I can play badminton well. (Я можу грати у бадмінтон добре.)
    I can ride a bike after school. (Я можу кататися на велосипеді після школи.)
    I usually read books in my free time. (Я зазвичай читаю книжки у свій вільний час.)
    I play tennis at the weekend. (Я граю у теніс у вихідні.)

Читаємо листа Еліс про її уподобання (впр.6) і пишемо відповідь про себе (впр.7):

Dear friends,
I like to play in my free time. I have got a big ball and a bike. In America children usually play computer games in the evening. But I don’t like it. I love to play with my friends. 
                     Alice

Дорогі друзі, 
Я люблю грати у вільний час. У мене є великий м’яч та велосипед. В Америці діти зазвичай грають у комп’ютерні ігри ввечері. Але мені це не подобається. Я люблю грати з друзями.
                     Еліс

Dear Alice, 
I like to play in my free time. I have got a bike. In Ukraine children usually play computer games in the evening. But I don’t like it. I love to play with my friends. 
                     Your friends

Дорога Еліс, 
Я люблю грати у вільний час. У мене є велосипед. В Україні діти зазвичай грають у комп’ютерні ігри ввечері. Але мені це не подобається. Я люблю грати з друзями.
                    Твої друзі

Комментариев нет:

Отправить комментарий