пятница, 19 мая 2017 г.

2 Клас Уроки 96-97

Повторення


Називаємо тварин  на малюнках впр.1:

This is a tiger (panther/ monkey/ dolphin/ camel/elephant/ crocodile/ snake/ bear).
(Це тигр (пантера /мавпа / дельфін / верблюд / слон / крокодил / змія / ведмідь). 


Розповідаємо про одну з тварин, використовуючи початки речень впр.2:

    This is a tiger. (Це тигр.)
    It is strong and beautiful. (Він сильний і гарний.)
    It has got a bright back and a long tail. (У нього яскрава спина і довгий хвіст.) 
    It can run fast. (Він може бігати швидко.)
    It is beautiful, but cruel. (Він гарний, але жорстокий.)
    Please, don’t tease it. (Будь ласка, не дражніть його.)

Спілкуємося з друзями, пригадуємо, які питання можна поставити, використовуючи подані у впр.3 словосполучення:

     Have yоu got a new toy? –Yes, I have. 
        (У тебе є нова іграшка? – Так, є)
    What is it? – It’s a toy –dog.
        (Що це? – Це іграшковий песик.)
    Where is it? – It is in the toy – box.
       (Де він? – Він у коробці для іграшок.)
    What are your favourite toys?  - They are soft toys.
       (Які твої улюблені іграшки? – Це м’які іграшки.)
    Let’s play together. (Давай грати разом.)

Читаємо тексти впр.6 і розповідаємо, що дізналися про друзів Тараса і про різних тварин:

                              My international friends
I have got two international friends – Alice and Bob. Alice is from America. She is eight. She lives with her mother and brother. Bob is from Great Britain. He is seven. He likes to ride a bike.

                              Мої міжнародні друзі
У мене (Я маю) два міжнародних друга – Еліс та Боб. Еліс з Америки. Їй 8 (років). Вона живе з мамою та братом. Боб з Великої Британії. Йому 7 (років). Він любить кататися на велосипеді.

                              Where do animals live?
Animals live everywhere. Cows and horses live on a farm. Panthers and elephants live in the jungle. Camels and snakes live in a desert. Dolphins and fish live in the sea. Wolves and bears live in the wood. It is their home.

                              Де живуть тварини?
Тварини живуть всюди. Корови і коні живуть на фермі. Пантери і слони живуть у джунглях. Верблюди і змії живуть у пустелі. Дельфіни і риби живуть у морі. Вовки і ведмеді живуть у лісі. Це їхній дім. 

А тепер пишемо листа Бобу або Елісон про себе (впр.70:

Dear Bob (Alison), 
I am from Ukraine. I live with my parents. I am eight. I go to school. I like to play with my friends in the yard. I can play badminton. I play computer games in my free time.
    Ann 

Дорогий Боб (Дорога Елісон),
Я з України. Я живу з батьками. Мені 8 (років.) Я хожу до школи. Я люблю грати зі своїми друзями на подвір’ї. Я можу грати у бадмінтон. Я граю у комп’ютерні ігри у вільний час. 
    Ганна

Комментариев нет:

Отправить комментарий