четверг, 29 сентября 2016 г.

1 клас Урок № 11

Давай порадіємо поверненню додому

Ось і закінчилися пригоди Дороті. Вона зі своїм песиком і чарівником повертається додому на повітряній кулі. Дівчинка бачить свій дім і радісно вигукує: “Look! It is my house. I am so happy!” (Подивіться! Це мій дім! Я така щаслива!) Чарівник відповідає: “Me too.”(І я також.), бо він виявився звичайною людиною, яка ще раніше потрапила у далеку країну і радісно повертається додому. Дійсно, коли ми після довгої подорожі бачимо свій дім, ми радісно кажемо: “I am so happy!” (Я такий щасливий!). Потім  Дороті знайомить чарівника зі своїми родичами і каже подібні фрази. На уроці ми пригадуємо родичів дівчинки, а вдома можна пригадати Ваших близьких та виразити свою любов: “I love my mum.”(Я люблю маму.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий