Давай спитаємо, як його звати
Питання цього уроку знайоме багатьом дітям. “What is your name?” (Як тебе звати?). Тут можна використовувати 2 варіанти відповіді: “I am Dorothy.” (Я Дороті.) або “My name is Dorothy.” (Мене звуть Дороті.) У класі ми працюємо «ланцюжком»: кожен учень питає у сусіда про ім’я, наступний учень відповідає, повертається до іншого сусіда і ставить подібне питання. Нам потрібна увага та швидкість. А це залежить від поведінки дітей. Тому не забувайте нагадувати своїм дітям, що на уроці дуже важливо слухати вчителя і чітко виконувати все, що він просить.
Питання цього уроку знайоме багатьом дітям. “What is your name?” (Як тебе звати?). Тут можна використовувати 2 варіанти відповіді: “I am Dorothy.” (Я Дороті.) або “My name is Dorothy.” (Мене звуть Дороті.) У класі ми працюємо «ланцюжком»: кожен учень питає у сусіда про ім’я, наступний учень відповідає, повертається до іншого сусіда і ставить подібне питання. Нам потрібна увага та швидкість. А це залежить від поведінки дітей. Тому не забувайте нагадувати своїм дітям, що на уроці дуже важливо слухати вчителя і чітко виконувати все, що він просить.
Ми знайомимося з новим другом дівчинки – опудалом (the Scarecrow). На уроці звучить пісенька “What is your name?” («Як тебе звуть?»), яка допоможе дітям знайомитися і представлятися. Ви пам’ятаєте, що Dorothy (Дороті) запросила Опудало (the Scarecrow) піти з нею до чаклуна (Magic). Вчимося запрошувати: “Come with me.” («Ходімо зі мною.») і погоджуватися: “OK.”(«Гаразд.»)
Комментариев нет:
Отправить комментарий