Describe your relatives’ appearance Опиши зовнішність твоїх родичів
Ви бачите апостроф після слова relatives’. Це не випадково. У множині він ставиться, коли хочемо сказати, кому належить. У нашому прикладі your relatives’ appearance ми перекладаємо слово за апострофом «зовнішність» (чия?) «твоїх родичів». В однині ми будемо ставити апостроф та літеру s: your relative’s appearance і перекладемо «зовнішність (чия?) твого родича».
Майк та Джейн вдягнулися та вийшли на прогулянку. І няня Мері зрозуміла, що вони близнюки. "Now I can see you are twins." (Зараз я можу бачити, що ви близнюки.)
Діти відповідають, що вона права - "Right." - і кажуть, що вони мають однакового. -"We’ve got blue eyes.(fair hair). (Правильно. У нас (Ми маємо) блакитні очі. (світле волосся))
Мері: "And you have got the same clothes on." (І ви вдягнені в однаковий одяг.) Слово same перекладаємо «той же самий, такий же».
Зверніть увагу на переклад дієслова have (have got) - мати, а have… on – бути вдягненим. Коли людина або предмет один (3 особа однини) ми вживаємо has.
Впр. 2 Дивимося на малюнок і порівнюємо Джейн та Майка. У них однаковий одяг (clothes), очі (blue eyes) та колір волосся (світле - fair hair). Але у Джейн довге волосся (long hair), а у Майка коротке (short hair). Впр. 3 - описуємо Лео та Лілі, двоюрідних брата та сестру дітей (за зразком).
Впр.4 Складаємо різні питання та відповідаємо на них: "Who has got blue eyes?" (Хто має блакитні очі?) На нього даємо коротку відповідь: He has.(Він) або "I have." (Я.) Зверніть увагу на питання, яке починається з «Who». За ним завжди буде дієслово у 3 особі однини: has (або has got).
Has he (she) got…? Чи є у нього (у неї)…? Відповідаємо "Yes, he has."(Так.) або "No, he hasn't."(Ні.)
Has he (she) got…? Чи є у нього (у неї)…? Відповідаємо "Yes, he has."(Так.) або "No, he hasn't."(Ні.)
Вправа по читанню трохи інша, ніж була у минулих уроках: у 5 вправі треба прочитати і подумати, який звук однаковий у кожному стовпчику (у першому - [w], у другому - [h], і у третьому - [r]).
А у 6 вправі треба прочитати і зрозуміти, про яку з дівчаток йде мова і показати. Вдома за зразком можна описати іншу дівчинку.
Завдання 7 має на меті потренувати опис зовнішності друзів. Про Лілі можна сказати, дивлячись на зразок вправи по читанню, змінюючи деякі слова (колір волосся, одягу…). У класі ми вже написали подібні речення, тому вдорма виконуємо усно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий