среда, 21 сентября 2016 г.

2 клас Урок № 8

Describe your relatives’ character     Опиши характер  твоїх родичів


У минулому році ми вже вчили деякі прикметники, які описують  людину: добрий (kind), сміливий (brave), розумний (clever). Додаємо інші слова: веселий (jolly), суворий (strict).  Вчимося казати, що хтось дуже подобається. "I like Miss Mary a lot."(Мені дуже подобається Міс Мері.) Зверніть увагу на те, що в нашій мові ми будуємо речення за правилами нашої мови. Можна це ж речення сказати по – іншому: "Мені Міс Мері подобається дуже." В англійській мові порядок слів частіше закріплений: на першому місці «хто» або «що» (це підмет) I (я), потім дія (присудок) like (люблю) , потім іде додаток "кого?" Miss Mary (Міс Мері), а потім обставина a lot (дуже). Вийшло англійське речення з закріпленим, (а не таким вільним, як у нас) порядком слів: "I like Miss Mary a lot."(Я люблю (Мені подобається) Міс Мері дуже.)

Опишемо характер родичів сім'ї Бенкс, спираючись на зразок вправи 2, а потім за зразком розповідаємо про своїх рідних.

На малюнках вправи 4 бачимо веселу дівчинку та доброго хлопчика. Тому відповіді на питання "Who is kind?" (Хто добрий?) буде "The boy is."(Хлопчик), а на питання "Who is jolly?" (Хто веселий?) - "The girl is." (Дівчинка).

І знову у вправі 5 по читанню визначаємо спільні звуки у словах: 1 стовпчик  - [m], другий стовпчик  - [i], у третьому стовпчику [d3]. Вправу 6 читаємо до тих пір, поки дитина сама не зможе прочитати і перекласти без Вашої допомоги. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий